حقیقتی تلخ . .

پسر: چرا گوشیتو جواب نمیدی!؟!؟!
دختر: لعنتی چی داری میگی من گوشیم اصلن زنگ نخورده......از صبح بالای ده بار گرفتمت خودت چرا جواب ندادی!
پسر: من گوشیم اصلن زنگ نخورده!
دختر: بگو جایی بودم که نخواستم جواب بدم بگو با کسی بودم چرا میترسی!
پسر: م
یگم گوشیه من زنگ نخورده!!!!!!!!!
دختر: همتون مثل همین بشکنه این دستکه نمک نداره با کیبودی هاااااااااااااا ­­اان!!
پسر: اینی که تورو گرفته من بودم و تو جواب ندادی چرا دست پیشو میگیری!
دختر: یعنی داری میگی من دروغ میگم......تف به روت بیاد خیلی کثیفی..........
پسر: روانی اعصابمو بهم ریختی!!!!!!!!!!
دختر: دیگه نمیخوام ببینمت مرتیکه ی خائن:(( دیگه بهم زنگ نزن بایییییییییی
پسر دوم: این همون عاشقته
دختر: آره طفلی
پسردوم: نمیدونم اینا تو هالیوود دارن چهگهی میخورن یکیشون باید بیاد تورو کشف کنه !!
دختر: مرسی
پسردوم: سر من این فیلما رو دراری دهنتو سرویس میکنما!
دختر: من ازینکارا با تو نمیکنم عشقم
پسردوم: آفرین بیا یه دور دیگه بریم
دختر: باشه اه وایسا اس داد
پسردوم: چی نوشته؟؟
دختر: نوشته عزیزم منو ببخش ازکوره دررفتم دوستت دارم بوس بوس قلب:)))
پسر دوم:هه بدبخت ساده
دختر: بذا بنویسم باشه این یه بارو میبخشم آخه طرف به درد میخوره
پسردوم: باشه ولی زودباش ...
دختر: تموم شد شروع کن.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, |

 

اسلایدر

دانلود فیلم